مدرس روابط عمومی موثر استاد روابط عمومی موثر سئو پی آر

آموزش روابط عمومی موثر آموزش روابط عمومی موثر

جهت تدریس با ما تماس بگیرید 09121724677

 

 

 مدرس کوچینگ مدرس اصول و فنون مذاکره مشاوره مدیریت  مدرس برند سازی

آموزش فروش مدرس مدیریت فروش مدرس کسب و کار مدرس فروش

 

 

مدرس مدیریت استاد بازاریابی مدرس بازاریابی مدرس فروش مدرس برند مدرس مذاکره

آموزش روابط عمومی موثر آموزش روابط عمومی موثر

مدرس روابط عمومی موثر استاد روابط عمومی موثر
آموزش روابط عمومی موثر آموزش روابط عمومی موثر
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.
آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست.
مدرسه روابط عمومی روابط عمومی روابط عمومی مجازی تبلیغات روابط عمومی سایبر روابط عمومی دیجیتال رسانه روابط عمومی اینترنتی روابط عمومی الکترونیک روابط عمومی آنلاین سئو سئو پی آر روابط اجتماعی عمومی روابط


بهزاد حسین عباسی

09121724677
09128724677

behzadabbasi.ir
Behzadabbasi.com

کلمات کلیدی

مدرس روابط عمومی

تدریس روابط عمومی

مدرس روابط عمومی الکترونیک

استاد روابط عمومی الکترونیک

آموزش روابط عمومی

استاد مدرس روابط عمومی

مدرس پروسه سئو پی آر SEO PR

تدریس پروسه سئو پی آر SEO PR تدریس روابط عمومی

استاد پروسه سئو پی آر SEO PR استاد روابط عمومی

مدرس روابط عمومی اینترنتی SEI PR

سخنران روابط عمومی اینترنتی SEI PR

تدریس روابط عمومی اینترنتی SEI PR

استاد روابط عمومی اینترنتی SEI PR

کنفرانس روابط عمومی الکترونیک

کنفرانس بین المللی روابط عمومی

مدرسه روابط عمومی

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

روابط عمومی مجازی

روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی الکترونیک

روابط عمومی

رسانه روابط عمومی اینترنتی

تبلیغات روابط عمومی سایبر

مدرس روابط عمومی و بازاریابی چریکی

ایجاد یک نام تجاری معتبر و قوی

کلاس استراتژی های روابط عمومی اینترنتی

مدرس استراتژی های روابط عمومی اینترنتی

سخنران استراتژی های روابط عمومی اینترنتی

دوره استراتژی های روابط عمومی اینترنتی

تدریس استراتژی های روابط عمومی اینترنتی

بایگانی

انواع تعاریف روابط عمومی الکترونیک

 مدرس روابط عمومی الکترونیک

در حوزه روابط عمومی الکترونیک دکتر جلالی پور و دکتر ضیایی پرور تنها تولید کنندگان محتوا در اینترنت هستند. جالب اینجاست که تمام پاور پوینت ها و مقالات و یادداشت ها مملو از محتواهای این دو نفر است. حتی بدون اینکه یک واو جا بیاندازند. ماشاالله روابط عمومی در کشور خیلی فعال است.

روابط عمومی الکترونیک (EPR) واژه‌ای نیست که این روزها تنها به فن یا علم روابط عمومی مدرن اطلاق شود. بلکه، روابط عمومی جدید و مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات، انواع و اقسام مختلفی دارد و چه بسا دایره فعالیت آنها با یگدیگر متفاوت است.


روابط عمومی الکترونیک

به نوعی از روابط عمومی اطلاق می شود که در آن از ابزارهای الکترونیک به منظور سهولت، سرعت و فراگیری بیشتر استفاده می شود. سنگ بنای سایر فعالیت های روابط عمومی الکترونیک در فضای آنلاین در این مرحله گذاشته می شود.


روابط عمومی دیجیتال

متون تولیدی به فرمت صفر و یک تبدیل می شوند. محتواها هنوز محتوای روابط عمومی سنتی هستند با این تفاوت که قابلیت جستجو و کپی مطالب برای مخاطب وجود دارد.


روابط عمومی آنلاین

با آنلاین شدن روابط عمومی، خدمات به صورت شبانه روزی در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. برای رسانه‌های مبتنی بر وب اعتبار قائل می شود، خبردهی و خبریابی مبتنی بر فضای وب مرسوم می شود. اخبار روابط عمومی علاوه بر رسانه‌های مکتوب و صوتی و تصویری برای رسانه‌های آنلاین واینترنتی هم ارسال می شود. همایش های خبری آنلاین برگزار می شود، امکان مصاحبه ها و گفتگوهای زنده روی اینترنت فراهم می شود. روابط عمومی آنلاین نسبت به محتوی تولید شده در اینترنت عکس‌العمل نشان می دهد. در این مرحله وب‌سایت سازمانی فعال می شود و ارسال نامه‌ها از طریق پست‌الکترونیکی انجام می شود.


روابط عمومی سایبر

کامل ترین و جامع ترین شکل روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی سایبر است. فرآیندی که در آن روابط عمومی به صورت کاملاً آنلاین در‌می‌آید، به طوری‌که ویژگی تعاملی و مشارکت‌پذیری آن بسیار بارز و برجسته می شود.

در روابط عمومی سایبر، مفهوم کار و ساعت کاری تغییر پیدا می کند. داشتن تخصص‌های ویژه، تسلط به نرم‌افزارها و مهارت‌های دیجیتالی از جمله ضرورت‌های نیروهای روابط عمومی سایبر است.

استفاده از تازه‌ترین تکنولوژی‌های ارتباطی مثل پادکستینگ، خبرخوان ، ویکی‌پدیا ، کانترینگ، سرچ کردن ، مانیتورینگ، تالارهای گفتگو، خبرنامه‌های الکترونیکی، گروههای ایمیلی، چت‌رومها، وبلاگ سازمانی و سایر ابزارهای مشارکتی وب2 از دیگر ویژگی‌های روابط عمومی سایبر است.

داشتن وبلاگ، سیستم‌های نظرسنجی اینترنتی، افکارسنجی های مبتنی بر وب نیز در این چارچوب مورد بررسی قرار می گبرند.

داشتن یک وب‌سایت سازمانی قوی با امکانات چندرسانه‌ای و فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی یک کشور، روابط عمومی سایبر را تبدیل به حوزه‌ای بین‌المللی می کندکه با مخاطبان جهانی مواجه است.

مدرس روابط عمومی یا سئو پی آر

 استاد روابط عمومی


بهزاد حسین عباسی 


09121724677

09128724677


behzadabbasi.ir

behzadabbasi.com


روابط عمومی اینترنتی

برخی سازمان‌ها اصولاً بر بستر اینترنت متولد شده‌اند و در همان فضا فعالیت می کنند و حیات و ممات آنها وابسته به جایگاه‌شان در اینترنت است. در روابط عمومی اینترنتی همه امور فوق‌العاده تخصصی و فنی است و حداکثر استفاده از تکنولوژی‌های نرم‌افزاری و اطلاعاتی صورت می گیرد.

روابط عمومی اینترنتی خود به دنبال ابداع شیوه‌ها و متدهای جدید برای رشد سازمان و ارتقای جایگاه آن در جهان است.


روابط عمومی مجازی

روابط عمومی مجازی را می توان نوعی از روابط عمومی دانست که وجود خارجی ندارد هرچند ممکن است سازمان اصلی متبوع آن در جهان واقعی وجود داشته باشد.

فعالیت‌های این نوع روابط عمومی در چارچوب سازمان بروکراتیک نیست و هریک از ماموریت‌های آن توسط بخش خصوصی یا اشخاص منفرد خارج از سازمان انجام می شود.

روابط عمومی در این شکل به صنعت تبدیل می شود و امور آن توسط متخصصان هر فن با استفاده از تازه‌ترین تکنولوژی‌ها صورت می پذیرد و نتایج آن در اختیار سازمان قرار می گیرد.

در واقع آنچه روح روابط عمومی الکترونیک را می سازد، بینش حاکم بر آن است و تکنولوژی،  ابزاری برای تحقق این آرمان است.

در هر صورت از یاد نباید برد که EPR ، به عنوان وسیله‌ای برای خدمت‌رسانی سریع‌تر و گسترده‌تر به مردم محسوب می‌شود و هرقدر دامنه استفاده مردم و سازمان‌های دولتی و حتی بخش خصوصی از این تکنولوژی‌های جدید ارتباطی فراگیرتر شود، گام های بلندتری برای دستیابی به رشد و توسعه در کشورمان برداشته خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی